הפגישה עם הרופא
הפגישה הראשונה לקראת ניתוח אסתטי מהווה עמוד תווך לשם קבלת תוצאה טובה. תוצאה טובה משמעה מטופל מרוצה. מטופל מרוצה הוא מטופל שיודע להסביר את עצמו ומרגיש מובן. מטופל אשר הצליח לגרום למנתח להבין אותו תוך תיאור מפורט ככל היותר של האלמנטים באף אשר מפריעים לו וגרמו לו להחליט לבצע ניתוח. מטופל אשר הצליח להביע את רצונו, לתאר את האף שעליו הוא חולם ובד בבד להביע את חששותיו. הרופא מקשיב, מבין ובוחר בשיטה המתאימה לרצונות המטופל ולאבחון פרופיל המטופל. קיימת שיטה המאפשרת לנו להשיג הרמת קצה מובהקת יותר, כשמדובר בהרחקת קצה השיטה שונה, כך לגבי שינוי מבני של הקצה. ניתן יהיה להחליט על הנמכה כזאת או אחרת של גשר האף, או על קיצור האף, בהתאם לרצון המטופל. ההקשבה היא כלי הכרחי כשמנסים להתקרב לתוצאה שהמטופל מצפה לה.
ניתוחי אף אסתטיים
ניתוח אוטופלסטי : ניתוח פלסטי להצמדת אוזניים בולטות